ایرانسل امروز در کنفرانس خود به معرفی سیاستها و اهدافش سخن میگوید. صمدی، مدیر بازاریابی ایرانسل، در بخشی از سخنان خود در این کنفرانس به پشتیبانی این اپراتور اشاره کرد و با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ نفر کارشناس بهصورت ۲۴ ساعته وظیفهی پشتیبانی و رفع مشکلات کاربران را بر عهده دارند، به سیمکارتهای آیسیم و نحوهی خرید آن اشاره کرد.
طرح بازنشستگی، بزرگترین برنامه شرکتها برای بهبود زندگی کارگراننظرات این مطلب
تعداد صفحات : 446
درباره ما
اطلاعات کاربری
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
آخرین نظرات
کدهای اختصاصی